torsdag 9. april 2009

Påskesnop, blomstrande rips og grønn bjørk :)

I dag leita eg fram påskesnopskålene mine.
So no ligg fristelsane der heile tida :)

I ettermiddag hadde eg og piå oss en tur ned på Borgsteinstranda.
Eg kosa meg med kaffe og speida utover,
mens vi leita etter skattar i sanden.
Sanden er kun skjellsand, so den er full av skjell heilt nedi 2-3 mm.
Og det er skattar for en 5-åring det :)

På veg heim gikk vi langs strankanten for å finne fleire skattar :)
Og det fant vi:
Ett par plommetre heilt kvite av blomster,
blomstrande rips
og en flott bukett med kvitveis :)

Og so såg vi at skogen /bjørka er grønn -
ikkje berre ei og anna museøyrå :)
Siste dagane har tempen lagt på rundt 10 grader,
og det har gjort underverker :)

1 kommentar:

  1. Herlig påskeskål med gotteri. Fristelsene blir altfor store, og det merkes på søtbehovet langt utover i april.
    Så herlige bilder du tok på turen. Herlig blomstring og vårlige bilder.
    Ha en fortsatt fin påske. Klem

    SvarSlett