onsdag 15. april 2009

På årets første fjelltopp sammen med kollegaer, etter arbeidstid.

Etter jobb i dag var vi 5 spreke damer frå jobben,
som besteig årets første fjelltopp.
Målet var Hovdenakken 474 moh.
Det tok akkurat 1 time å komme oss ut på Hovdenakken.
Vi gikk først opp på Ramnefjellet, som er 445 moh
og vidare over til Hovdenakken.

Vi hadde sol og nydelig ver :)
Og sola varma godt,
det var faktisk overraskande varmt.


Ei fantastisk utsikt frå toppen.
Her ser vi mot Hareid.
Ut på fjorden ser du ferja på vei mot Sulesund.


Utsikt mot Ulsteinvik og øyane.
Pga sterk sol og motlys
vart bildet av heller dårlig kvalitet.
Men utsikta er der :)


Kanskje blir det en ny tur allerede neste veke :)

5 kommentarer:

  1. Rett fra jobb og ut på tur. Det er sprekt gjort, må jeg si. :)
    Nydelig utsikt og flotte bilder.

    Spennende og fine bilder fra hagen din under her også. En fryd for øyet når det begynner å blomstre. DET er jeg helt sikker på! :)))
    Takk for "hagevandringen". :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott utsikt! Jeg liker også å gå i fjellet! Jeg har en søster som bor i Ulsteinvik, så jeg er der endel på besøk faktisk! Men jeg har ikke gått i fjellene der ute! Det er utrolig godt å slite litt, for å komme opp i høyden, og så få hvile seg, vel vitende om at en har forbrukt noen kalorier! Håper vi får mange sånne dager som vi hadde i dag!

    SvarSlett
  3. Kor artig at du har ei søster her då Krepsemor :)
    Kanskje ei hagevandring i hagen min en gong då ;)

    SvarSlett
  4. Det skal du ikke se bort ifra! Hun er lærer på Skeide barneskole faktisk!

    SvarSlett
  5. Ser kjempeflott ut. Har en bror som bor i Ulsteinvik, men jeg har aldri gått på fjellet i nærheten. Kun reist dit med båt vi

    SvarSlett