lørdag 11. april 2009

På tur ut i det grønne :)

Dagen i dag starta ganske vått,
so då vart det litt baking som eg skreiv om i forrige innlegg :)
Men etterkvart vart veret ganske bra.
Med oppholdsver og litt sol innimellom,
og temperatur over 18 grader.
Då er det deilig å vere ute :)
.......
Så vi tok oss en tur nedi fjørå,
og gikk bortover i skogen med Borgsteinstranda som mål.
Og då må eg berre legge ut meir bjørkebilder :)
Våren har virkelig eksplodert sida i går.
Og det er berre utrulig deilig :)


Litt utsiktsbilder også :)
Fint å bo ved kysten,
sjøl om eg likar med bedre ved sjøen enn på sjøen :)
På stranda var tang og tare målet for fotograferinga mi i dag.
Det finnes utrulig masse ulike artar.
So ligg dei der som en liten skatt i sanden :)

3 kommentarer:

  1. 18 grader, ja det må jeg virkelig si var en bra temp. Koselig å se bildene dine. Ha en fin påskeaften.

    SvarSlett
  2. Åh, nå fikk jeg lyst til å gå tur. ... Og bake.. Ja, jeg lar meg lett påvirke. Flotte bilder forresten!

    SvarSlett
  3. Så grønn bjørka har blitt!
    Den er nok ikke så grønn hos oss ennå, men jeg ser grønnskjæret og får vi bare litt varme så skjer det. Temperaturen har stått nokså stille i det siste så det skjer lite.

    SvarSlett