mandag 3. november 2008

Haging i stummande mørke.....

Eg trudde eg var ferdig i hagen for i går gitt
Men neida, i dag etter arbeidsdag
og etter en tur hos tannlegen ville piå mi ha meg med ut.
Lyst hadde eg no egentlig ikkje,
men eg klarte ikkje å stå imot dei bedande augene.
.......
Når vi endelig kom oss ut var det ganske mørkt allerede,
men utelampa lyser ned på sandkassa så det gikk greit det.
.......
Eg begynte no å tusle rundt ute i mørket,
og plutselig låg eg på alle fire og reiv vekk visne bregner.
Eg har mange og dei er store....
Men før eg var klar til å gå inn igjen hadde eg fått fjerna...
eller fjerne og fjerna fru Blom...
eg har fjerna dei frå rota si,
og no ligg det som eit rot utover plenen.....
So eg må nok ut en dag til for å fjerne det frå plenen og,
men det blir en annen dag... kanskje til og med før snøen kjem neste gong
Kanskje det blir den dagen eg tek inn hageslangen min
.......
Ellers er det forming og lesing som opptar mykje av fritida mi.
No har eg prøvd meg på (for meg) noke nytt, stitchery heiter det.
Eg har sydd ein katt som piå mi har tegna,
den er det bilde av i eit tidligare innelgg her i hagebloggen.
.......
Skulle du ha lyst å sjå kordan den vart,
so må du ta en titt inni hobbykroken min.
.......
Ha ein fin haustkveld

1 kommentar:

  1. Kanskje du skulle gå til innkjøp av hodelykt så du ikke skader deg i mørket - eller flombelyse hele hagen så du kan kan hage hele døgnet. Lykke til......

    SvarSlett