fredag 21. november 2008

Fornøgde med meg sjøl :-)

I dag har eg hatt en fridag frå jobb.
Lista mi over det eg skulle gjere var lang, veeeldig lang.
Eg kom meg ikkje gjennom heile,
men det hadde eg ikkje forventa heller.
.......
Men eg vart ferdig med å vaske kjøkkenet og stova frå tak til golv,
og i skuffer og skap.
So no er julevasken unnagjort i dei romma det er mest arbeid :)
Herlig å tenke på.
Blir deilig, og fortjent, å slenge seg på sofaen i kveld :)
.......
Når eg var ferdige med det,
leita eg fram alle julekakeboksene mine.
No er dei vaska og klare til å bli fylt opp.
.......
Ellers er det ett deilig ver å vere inne i :)
Ute er det litt ufyselig vinterlig.
Hadde nok vore hakket bedre ja, om det ikkje blåste sånn.
.......
Papsen og piå vår var ute og aka (i snøfokk)
etter at ho vart henta i barnehagen.
Trur det var ein forblåst opplevelse :)

2 kommentarer:

  1. Du har vært flink! Littav en jobb å vaske alt det du har gjort. Det er rart med sånne lister, de har en tendens til å bli litt for lange.
    Godt å høre at jenta di er på beina og gar det bra:)

    SvarSlett
  2. men tenk å få ake da! (litt missunnelig på de med snø allerede...)

    Tusen takk for stemmen og gode ord på Tordenbloggen i dag :D

    SvarSlett