mandag 27. oktober 2008

Piå mi har tegna en katt....

Var ute i kjøkkenhagen i dag og såg til purreløkane mine,
det var puslete greier gitt.
Har ikkje so mykje greie på det,
men trur neppe dei veks noke meir no.
Men kanskje dei er brukandes som dei er??
Vel... dei kan få stå endå.
.......
I bygda eg kjem frå var det nede på 0 grader i dag,
og det snøa heilt nedi fjøresteinane.
So pass at det vart kvita.
Det er berre 40 minutt frå her eg bor,
men her har det heldigvis snøa berre nedi fjelltoppane.
Blir spennande å sjå i mårgå....
Blir nok omlegging til vinterdekk....
.......
Piå mi har ei sånn magnettavle,
i dag har ho tegna en fantastisk katt på den :)

God natt folkens.

7 kommentarer:

  1. Kul katt!

    Det er bare å la purren stå ute til du skal bruke den. Den tåler det, -og holder seg bedre enn om du skulle ta den inn.

    SvarSlett
  2. Britene tiner etter sigende bakken med vann fra tekannna for å ta inn den siste purren. :D Den smaker like godt uansett størrelse. Vi har spist mye blyanttykk purre i høst.

    SvarSlett
  3. Søt katt!
    Mine blyanttjukke purrer er tatt inn og fortært. Godt, men lite! Heretter blir det purre fra butikken noen år, dette gidder jeg ikke.

    SvarSlett
  4. Flott katt da!! Purre tåler mye ja, men ellers så kan de nå kalles vårløk? "Nam" uannsett. Ha en fin og førvinterlig ettermiddag:-)

    SvarSlett
  5. Då skal purren få stå til den skal brukes :-)

    SvarSlett
  6. Kjempefin katt. Du som er så flink til å sy; her er en ide. Kopier katten over på et stykke stoff og broder den eller la jenta di få brodere. Det har vi gjort i barnehagen vår med godt resultat.

    SvarSlett
  7. Det var en god ide Juni,
    det skal eg jammen gjere :-)

    SvarSlett