torsdag 2. oktober 2008

14 nye busker i skråninga i dag.

Først dagens vermelding:
En litt sur haustdag, ikkje noke regn men surt og kaldt.
.......
Dagens bilde er en avblomstra prestekrage.
Iallefall på bilde kan den vere like fin som en i full blomst :)
En må fotografere det som er å fotografere.



I dag har eg fått 14 nye busker i skråninga :)
No har eg berre 9 igjen - JIPPI!!

Og bra er det, for no kjenner eg at eg er dønn sliten.

Med full jobb og ellers travle dagar,

tek det på å stå i skråninga og grave og plante på ettermiddagstid.
.......
Men no ser eg ein ende på det.
Dei siste 9 buskene har eg ikkje klare til planting endå.
So i helga har eg ikkje tenkt å gjere ein døyt med hagearbeid.
Då skal eg berre kose meg - fullt fortjent :)
.......
Eg kjenner egentlig at kroppen er litt metta av hagearbeid for i år.
Men berre eg får slappa av litt,
skal eg nok få klippe ned alle bregnene mine og før vinteren.
Det mykje lettare å gjere det no enn til våren,
for då er dei so harde og stive.
Med litt grov opptelling trur eg at eg har ca 15 store bregner.

3 kommentarer:

  1. yaiks! 14 plantehull i dag? Håper det var bittesmå planter :) Hørtes slitsomt ut gitt!

    SvarSlett
  2. 15 store bregner? Er de like eller ulike? Jeg digger bregner, og er så fasinert over alle de ulike som finnes så jeg håper på bilder av samlingen din ja :D

    SvarSlett
  3. Dei er nok like bregnene mine.
    Mange av dei vekse i utkanten av hagen langs ein stor grov gråsteinsmur, og ett par i ytterkant av ein terasse.

    Eg syns dei mjukar opp litt i hagen.
    Men det er mykje arbeid no når dei skal vekk ;)

    Skal sjå om eg finn nokre bilder eg kan legge inni bloggen etterkvart.

    SvarSlett