torsdag 19. mars 2009

På tur ut på Flø.

Etter jobb i dag for vi ut på Flø og gikk tur.
Når en er ut på Flø har en NorskeHavet som nærmaste nabo.
Der e det du og naturen :)
Som bilda viser var veret fantastisk i dag,
sola varma godt :)

Utsikt mot Godøya.



Det var ganskevindstille,
så vindstille som det kan vere på Flø.
Men bølgene slo ustanselig inn mot land.


Ett fasinerande syn, dessa bølgene :)

















Vi satt nesten i sjøkanten og åt kveldsmaten,
mens vi såg på bølgene og solnedgangen.
En flott slutt på dagen.
Bedre enn barne-tv til kveldsmaten det :)

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder for en innlandsbeboer dette :)
    Jeg har alltid likt meg ved sjøen til tross for at jeg er vokst opp i innlandet.

    SvarSlett
  2. Eg også liker meg godt ved sjøen. Men ikkje so godt på sjøen ;-)
    E nok ei landkrabbe, sjøl om eg har vokst opp i sjøkanten.

    SvarSlett