søndag 7. september 2008

7.august-08 kl 13.24

Tid til hagedagbok igjen... tor aug 07, 2008 13:24
[ Hagedagbok 2008 ]
No er det jammen lenge sida eg har vore innom her gitt. I begynnelsen av juli var det altfor varmt til å skulle vere inne meir enn nødvendig. Berre så vidt innom her og las og kommenterte nye innlegg.
So vart det ferietid og mykje reising. Og ferien er ikkje ferdig heilt endå - heldigvis.
Men sola og varmen har gitt seg - er ikkje heilt fornøgde med det. Sjøl om eg ikkje trives for godt når det er over 30 grader i skyggen... Men uansett har eg fått gjort en del i hagen denne sommaren. Etter snart 3 veker på tur var det mykje hage å ta igjen når vi kom heim
To av dei små beda mine har vorte til ett ganske stort Og det har vorte fint.


Eg hadde ett bed i mest raud/rosatonar....















og eit bed i mest gult og oransje -
det var eg egentlig lite fornøgde med..


Hadde i starten berre tenkt å utvide kvart av beda litt, men med litt påvirkning her inne frå so vart det litt meir enn det



og det vart mykje graving....

mykje torver, og mykje regn - so det vart tungt arbeid dette...






Men før eg for på ferie stod bedet klart til omplanting...

Det første eg gjorde med bedet når eg kom heim, var å få på plass trakkheller i bedet.





Og det vart no ein søt liten steingang












Ferdig omplanta bed, vart ganske fornøgde med bedet


So har eg fått ein sitteplass under epletreet med utsikt til dette bedet og litt til....

No er det dette bedet som står for tur...
Fortsatt god sommar folkens

1 kommentar:

  1. Sigrid
    Bosted: Oslo/Hadeland

    Skrevet: tor aug 07, 2008 13:59

    Så flott bedet ditt ble!

    SvarSlett