søndag 7. september 2008

4.april-08 kl 23.52

Årets første kvitveis såg/plukka eg i dag :-)
fre apr 04, 2008 23:52

[ Hagedagbok 2008 ]

På vei heim frå jobb i dag såg eg masse kvitveis som blomstra oppe i ei skråning. Eg berre måtte klatre opp og plukke.... Men det er ikkje berre vår, for her har det sludda også i dag - og det skremmer meg Ellers har det vore skikkelig møkkaver her i dag, pissregn og vind - det starta i natt. I går ettermiddag (etter en dag med skodde) vart veret heilt nydelig - sol og skikkelig varme. Raka masse gammalt lauv og samla i dungar. hadde tenkt å fjerne det, men ville berre vente litt. Gjett ka som ligg der ennå - søkke vått Ja ja, får ta det i mårgå I dag har dei 7-8 første spirane av tomat kome opp No må eg rigge meg klar til Queen på tv'en

Postet av: Mariann S
1 svar

1 kommentar:

  1. vivi
    Bosted: Lillehammer

    Skrevet: lør apr 05, 2008 7:33

    Det finnes ikke noe mere forvirrende enn dette vårværet En dag er det skikkelig vår, mens neste dag virker det som høst. Ha en fin helg og jeg håper du vil få fint vær.

    SvarSlett