torsdag 11. september 2008

Kinasøten blomstrar

Dagens vermelding: Strålande og 25 grader i skyggen.
Dette veret er heilt fantastisk.

Eg har gått og venta på at Kinasøta mi skulle sprette ut.
Tua har vorte diger i år, den har mangedobla seg sida i fjor.

I dag når eg kom frå jobb såg eg at tre blomstrar hadde sprotte ut.

















No har eg tatt ett bedre bilde av Klematisen min,
den er nok meir rosa enn det det andre bildet viser.
6-7 cm i diameter er blomsten.


Den er nydelig


















7 kommentarer:

  1. Ville De Lyon? _Clematisen, mener jeg? Nyyyyydelig!

    SvarSlett
  2. Liknar veldig på min Ville de Lyon, må da være den? Veksevillig og fin, min har blitt kjempediger!

    SvarSlett
  3. Er du klar over at innstillingane dine gjer at berre dei med google-konto får til å skrive kommentar? Dette kan endrast ein plass i instillingane for bloggen.

    SvarSlett
  4. Var ikkje klar over det Herdis,
    tusen takk.

    Eg og trudde det kanskje var ein 'ville de lyon', men på hagegal var meiningane delte.
    Men det kan vere for at det første bildet eg la ut var meir rødt...
    Nydelig iallefall.

    SvarSlett
  5. Nydelege blomar! Kinasøta mi er avblomstra no...

    SvarSlett
  6. Monica.
    Kinasøta blomstrar veldig seint,
    sikker på at du ikkje har ei anna søte som er avblomstra?
    Feks Frynsesøte?

    SvarSlett