mandag 8. september 2008

En, for meg, ny klematis spratt ut i dag.

I dag spratt en, for meg, ny klematis ut.
Heilt nydelig i fargen.
Raud-burgunder i kanten og meir rosa innover i blomsten
Den er ikkje heilt utsprotten endå -
gleder meg til å sjå den i full blomst i mårgå.

Eg satte denne som stikling for ett par år sida, og det er første gong den blomstrar.
Den har 10 flotte knuppar :-)

Kanskje det er en 'ville de lyon'?
Den heilt store haginga er det ikkje for tida,
det blir mest kos og fotografering.

Veret er berre heilt fantastisk på desse kantar :-)
I dag oppdaga eg at Praktlewisiaen min,
Lewisia tweedy, også hadde begynt å blomstre igjen.
En flott Lewisia.
Liker denne mykje bedre enn Lewisia cotyledon.
Håpar den får det tørt nok i vinter og overlever.


Også Geranium cinereum 'ballerina' står med nokre få blomster.
Det er mykje flott å fotografere:
Sjøl en Iris frøstand er ett kunstverk :-)
Ha ei god natt folkens :o)

1 kommentar:

  1. Heldigvis er det mye å glede seg over i hagen sjøl om det går mot haust :)
    Flotte bilder du har tatt, og det at en selvstukket chlematis blomstrer, må da være ekstra morsomt :)

    SvarSlett