tirsdag 14. april 2009

Dekkskifte og oversiktsfoto av hagen.

I dag har gubben skifta om til sommardekk.
Og piå hjelpte ivrig til.
Vi har hatt en ny varm, vårdag :)
Er so deilig å vere ute i berre lette klede.
Kosa oss ute heile ettermiddagen, med både kaffe og fotoapparat :)
.......
Lewisia tweedy - Praktlevisia
innimellom en gammal, delt slipestein.
En Kuleprimula i ferd med å sprette ut.
Knoppen til Ballblom, som ett ny'knytt' sommarkål :)
Viola cornuta - Hornfiol.
Første blomst på plante frå i fjor.
Storebedet.
Dette bedet vart utvida og omplanta i fjor,
so eg gledar meg til å sjå det i 'blomst' i år.
Ovalebedet.
Dette bedet vart også utvida en del og også omplanta i fjor.
Bedet langs huset.
Her havnar det meste som ikkje passar inn andre plassar :)
So her er det litt hummar og kanari.
Stubbebedet og trekassene mine.
I stubbebedet er det også litt av kvart.
Litt overskudd frå andre plassar i hagen.
Også en del tørketålande ting, som er planta rett inni stubben.
Som feks div bergknapp, takløk og sildrer.
I kassene er det litt takløk, Iris, Primula og Cortusa.
Vestsida av huset.
Kjøkkenhagen min.
Grasløken er kjempefin. Purreløken står frå i fjor,
og er fint brukande endå.
Den er ikkje meir enn blyant-tjukk,
men det gjer ingenting.
Eg har luka vekk alt gammalt lauv frå jordbærplantane,
og rabarbraen er allerede blitt stor og fin.

So til slutt en nydelig vårsang:

KVITVEISEN.

Mel: Mors lille Ole.


Kvitveisen der ut i bakken står,

nikkar og seier at no er det vår.

Ungane plukkar og ropar i sky,

mor - no er kvitveisen komen på ny.

1 kommentar:

  1. Så flott det er i hagen din!
    Det skal bli en fryd å se nåe det virkelig gror til!
    Den sangen om hvitveis har jeg ikke hørt før, den skulle jeg hatt med på mitt bidrag til frøkenkåringa hos Moseplassen hadde jeg bare kunnet den. Nydelige ord!

    SvarSlett