torsdag 16. april 2009

Årets første plenklipp :-)

Først ett bilde av den nydelige kveldshimmelen i kveld :)


So er årets første plenklipp unnagjort :)
I fjor klipte eg plenen for første gang 29.april.

Litt rart i år, den aller tidligaste våren her (snøklokkene)
var omtrent 3 veker seinare i år enn i fjor.
So kom kvitveisen sånn omtrent som i fjor.
So kom vårvarmen for fullt og alt skjedde plutselig i rekordfart.

Bjørke'sprett' og plenklipp er omtrent 2 veker tidligare enn i fjor.
I år var bjørka grønn (altså meir enn museøyrer) 11 april, i fjor den 27.april.

Gubben tok dei første rundene med klipparen,deretter tok eg over.
So fikk han ta nokre tunge kantar til slutt

Før plenklippen klipte eg også kantane rundt alle beda mine.

Eg jobba forresten til 16.30, so det var effektivt arbeid fram til kl var ca 19 :)

Som dokke kan sjå på bilda under her
var det virkelig behov for å ta plenklippen i dag.
Den var faktisk so høg/tett enkelte plassar
at eg kjøvde plenklipparen nokre gongar.

Det var herlig å kjenne den nydelige lukta av nyslått plen
og stå å sjå utover en nyklipt hage.


Heldigvis huska eg å skifte til hagesko før eg starta,
det er ikkje kvar gong eg hugsar det :)

Før lissjepiå la seg i kveld,
leita ho opp 'sengelektyre' - Familiens 'Grønne ideer' frå 2003 :D
Tydelig påvirka av mora :)
Vi leste litt, so hørte vi litt på fuglekvitteret ute - og ho sovna fort.

4 kommentarer:

  1. Herlig!
    Ikke begynt å klippe plen enda her, men det blir nok ikke så lenge til, om det skal fortsette i denne farten! :)
    Me like!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Næmmen, alvorleg talt....plenklipp allereie?? Det er vel eit hint om at eg bør planlegge å kjøpe bensin til klipparen, slik at eg er klar...

    SvarSlett
  3. er det sant ????, ligger vi så langt etter her på østlandet!!! uff !! tenker det var en deilig følelse :-)

    SvarSlett
  4. Å, så herlig! Her ligger snøen enda, og ny snø har vi også fått siste døgn, så jeg fyller bensinen på snøfreseren fremdeles...

    SvarSlett