søndag 15. februar 2009

Sjøl med 40 cm snø fant eg våren i dag :-)

Her e 40 cm med snø,
og eg lengtar etter varmare tider.
Det er ikkje mykje vårlig ute akkurat no,
men jammen fant eg ett lite snev av våren i dag likevel.
.......
Eg har ein høg steinmur som det veks eføy og anna vintergrønt på,
og heilt nede, inn ved muren
fant eg desse snøklokkene i startgropa til utfoldelse :)

I går ettermiddag stod vi i ferjekø på Sulesund,
og veret var ganske fint.
Det sildra og rant i skråninga vedsiden av bilen.
Snøen smelta og fallt av trea.
Fikk reine vårfølelsen der eg satt
.......
Gledde meg til å møte litt av våren heime,
men den gang ei -
vi (mest gubben, det skal eg innrømme ) måtte måke vegen i tjukk snøkave - urk :(
Ja, ja - vi hadde det kjekt i snøen nokre timar i dag :) -
men nei, ej lika best en snøfri vår :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar