torsdag 25. desember 2008

Ei fin og rolig jul so langt :-)

Siste helga før jul var vi inne hos mamma på førjulsbesøk.
Då var vi i skogen og henta oss juletre.
Det er første året eg har henta juletre i skogen,
mens eg har feira jul i 'egen' heim :)
Det var en veldig koselig og våt opplevelse :)
.......
Edit 30.12:
All takk til min svoger for drahjelp av juletreet :)
Takk for tilhengerplass - hi hi.


Når ein åpnar ytterdøra mi og kjem inn,
heng dette teppet :
'vi ønsker alle ei gledelig jul'

I år har eg ikkje kjøpt ny pynt,
kun lys - og det er stor forbruksvare her hos oss :)
Denne nøttedekorasjonen laga eg for 4 år sidan - nøttene er limt på.
Denne blir pakka godt inn etter jul,
sånn at den ikkje skal støve ned.
På hobbysida mi er fleire dekorasjonar eg tek fram år etter år.

Lissjepiå mi har også fått pynta på rommet sitt.
Ho er like julete som meg, elskar å pynte :)

På skapet i stova sitt to nissar på stas.
Den eine har svigerinna mi laga, den andre har eg laga.

Når storeguten min på 20 var liten,
begynte mamma å kjøpe juletrepynt til han -
og det har ho fortsett med til han og alle barnebarn.
En veldig kjekk tradisjon,
som dei alle gledar seg til når jula nærmar seg.
Dei to første pynta som guten min fikk var desse to hestane.
Dei har alltid hengt i øverste greina på juletreet.
Dette året skulle han pynte eget tre i egen leilighet,
men hestane skulle henge øverst i treet heime :)


Også denne fuglen har 'alltid' vore i treet.
Uten stjert, men like viktig :)


Treet stod ferdig pynta i god tid før 'kvelden før kvelden' på nrk lissjelulafta.
Då kosa vi oss med gløgg og såg 'grevinnen og hovmesteren'
Det er første året minstepiå på snart 5 såg den, og ho lo godt :)


På formiddagen på julafta kom jammen nissen innom også.
Det var kjekt sjøl om minstepiå var litt skeptisk.
Og storebror 'bak' nissenkjente ho ikkje igjen.



Når nissen var ferdig,
forsvant han like fort som han kom :)


Endelig kunne englekoret synge jula inn :)

Julekvelden feira vi sammen med systå mi sin familie.
.......
Ha ei riktig GOD JUL alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Mange koselige julebilder. Så koselig å kunne hente sitt eget juletre. I år ble det Plantasjentre på oss, og det merker vi, kan du si. Det har snart ikke igjen noen barnåler. Skal nok ikke bli lenge over nyttår før det skal ut. Det hoppende kaninen vår, som stadig er ute på hoppetur. Den har jo lagt sin elsk på juletreet og dukker stadig frem igjen full av barnåler.
    Ha en fortsatt god jul.

    SvarSlett
  2. Juletrehoggst er altid koselig og mykje enklare når det er snøfritt som i år.

    Koselig med nissebesøk, her får vi invititere nissen eit anna år når dei små har vorte litt større tenkjer eg.

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Så herlig å kunne hogge sitt eget tre!

    SvarSlett
  4. Koselege bilder frå ein sikkert koseleg juleheim! Ønsker deg ei fin nyttårsfeiring, og eit godt nytt år i 09:-)

    SvarSlett